Thursday, September 13, 2007

Hello Stranger :)

Hello Stranger series
shot by filip



Sometimes we met at MRT, sometimes we met at train station or bus stop.
We passed each other and will not meet again. It's just some clips to flash
back these moments.

Thank you, dear stranger, u made me feel warm, feel beauty, feel passion
and heart impact.

http://www.flickr.com/photos/filipyang/sets/72157594412985087/

4 comments:

格子 said...

明明就是偷拍正妹 還這麼多理由
我也想念台灣妹

Marco said...

妳有台灣妹格格在英國囉

安分點
嘿嘿

P said...
This comment has been removed by the author.
P said...

我想偷拍與記錄感動之間,或許只有一線之隔,而你看它是什麼,它就是什麼。是窺伺或是記錄對我來說並不重要,重要的是,它的確帶給我溫暖與感動,我愛拍讓我感動的事物,而這些人,在偶遇的瞬間確實讓我心頭為之一震,而這系列也僅是如此而已。格子有空多拍拍格格吧,為心愛的人拍照,是最美好的事情。